Inlägg: 1177454
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
arnio:
"Vissa har hjärta, andra en pacemaker"
Jag förstår ju i och för sig varför det är det första en Brynäsare kommer att tänka på men kom i håg att ditt glashus är jävligt skört.
"Vissa har hjärta, andra en pacemaker"
Jag förstår ju i och för sig varför det är det första en Brynäsare kommer att tänka på men kom i håg att ditt glashus är jävligt skört.
Eller varför inte en baneroll där det står:
"Vissa har smak andra håller på Timrå" också ett stort timråemblem