Paddan: Men det är ju ni som ovanför Höga Kusten-bron som är dumma i huvudet. Inte tvärtom. Så det där måste du ha fått om bakfoten.
Inlägg: 1178361
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Uno Gordon: Men det är ju ni som BOR ovanför Höga Kusten-bron som är dumma i huvudet. Inte tvärtom. Så det där måste du ha fått om bakfoten.