Uno Gordon: Men det är ju ni som BOR ovanför Höga Kusten-bron som är dumma i huvudet. Inte tvärtom. Så det där måste du ha fått om bakfoten.
Inlägg: 1178362
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Uno Gordon: Hmm.. Det där får vi ta en allvarlig diskussion om imorgon. Enligt dej är vi ju ett antal timråiter som är dumma i huvudet.
Tur för dej att du inte luftade den åsikten när vi var i Schweiz, då hade vi lämnat kvar dej på någon alptopp.
Tur för dej att du inte luftade den åsikten när vi var i Schweiz, då hade vi lämnat kvar dej på någon alptopp.