stefan jalonen: Se där, då är man överens med en till. :)
Inlägg: 1179319
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Det kostar att bedriva ideella föreningar.
http://hockey.expressen.se/Nyheter/1.1720803/har-ar-elitspelarnas-hemliga-loner