Inlägg: 1179344
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Per HApps: Mikko Lehtonen 250+, nä pengarna lockade nog inte, det var ju möjligheten till guld. Men borde inte Jonas Nordquist bli billigare för Brynäs?
tog de över kontrakten rakt av så är de dumma i huvudet.
tog de över kontrakten rakt av så är de dumma i huvudet.
Det kostar att bedriva ideella föreningar.
http://hockey.expressen.se/Nyheter/1.1720803/har-ar-elitspelarnas-hemliga-loner