Inlägg: 1179345
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Anonymous: Sanny Lindström 150-250 och enligt alla gav vi högre bud, snacka om tur att han inte valde oss....alldeles för dyr mot de han presterar!
Sv: Apropå nånting...
Anonymous: Å andra sidan så är ju 250+ väldigt svävande. Stod ju tidigarare i Aftonbladet att Malmös målvakt hade 300K.
tog de över kontrakten rakt av så är de dumma i huvudet.