Inlägg: 1181200
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - SSK 2009-10-01
Abron: Stavfelen tar jag på mig själv, men jag har rätt att ha en åsikt utan att bli kallad belackare.
TJag betalar för att se timrå och då vill jag att det ska vara någon form av kvalitet på sakerna.
Jag tycker bara att det ser fördjävla dåligt ut just nu men hoppas på bättring.
Jag stöder dom i med och motgång.
Klart vi tar det här.....
TJag betalar för att se timrå och då vill jag att det ska vara någon form av kvalitet på sakerna.
Jag tycker bara att det ser fördjävla dåligt ut just nu men hoppas på bättring.
Jag stöder dom i med och motgång.
Klart vi tar det här.....
Sv: Timrå IK - SSK 2009-10-01
Abron:
Ryan Glenn, hur fan hamnade han i Falafel city? Borde inte Nubben ha huggit honom?
Ryan Glenn, hur fan hamnade han i Falafel city? Borde inte Nubben ha huggit honom?
Jag är det, sorry..... Men det rår jag icke för...
Nu tar vi det här....