1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1181220

Sv: Timrå IK - SSK 2009-10-01
Abron: Stavfelen tar jag på mig själv, men jag har rätt att ha en åsikt utan att bli kallad belackare.
TJag betalar för att se timrå och då vill jag att det ska vara någon form av kvalitet på sakerna.

Jag tycker bara att det ser fördjävla dåligt ut just nu men hoppas på bättring.
Jag stöder dom i med och motgång.

Klart vi tar det här.....

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - SSK 2009-10-01
liston:

Det finns mer att begära, kan jag hålla med om.

Belakare, jag skrev VI....

Lustigt att Timrå tappar så mycket i positioner, verkar vara spänt i lägret, borde finnas betydligt mer grunder i rörelserna ute på banan. Sedan är det nog så att vi behöver utöka tränardstaben med en back tränare, för det verkar inte Challe å Nygårds tagit på alvar.

Nu siktar vi på 3 points..... Hugg i Klacken....

Sv: Timrå IK - SSK 2009-10-01
Oacceptabelt!

Sv: Timrå IK - SSK 2009-10-01
Något bättre nu...men ska vi verkligen behöva spela dump and chase hemma mot SSK???

SSK bättre än väntat dock!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.