1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1181274

Sv: Timrå IK - SSK 2009-10-01
liston:

Det finns mer att begära, kan jag hålla med om.

Belakare, jag skrev VI....

Lustigt att Timrå tappar så mycket i positioner, verkar vara spänt i lägret, borde finnas betydligt mer grunder i rörelserna ute på banan. Sedan är det nog så att vi behöver utöka tränardstaben med en back tränare, för det verkar inte Challe å Nygårds tagit på alvar.

Nu siktar vi på 3 points..... Hugg i Klacken....

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - SSK 2009-10-01
Abron
Jag håller med, tappar alldeles för mycket här.

Ser hellere att herr Lindqvist tar tag i detta och ger herrarna en reprimand så att dom skärper sig.
Tycker inte om att man blandar och har sig under säsongen.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.