Inlägg: 1181937
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-10-03
Ambroo: Kan mycket väl bli så att Kuken Andersson förstår den här matchen.
Jag är upprörd. Milt uttryckt.
Jag är upprörd. Milt uttryckt.
Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-10-03
Ambroo: Håller fullständigt med dig. Men har man inget SM-guld och Challe i båset då blir det så här - inte ens ett 4 domarteam hade tagit detta om bortalaget varit ett annat, så är det bara färgad eller inte...
Olle: Du är min gud, domarnivån är dagis, D A G I S!