Inlägg: 1181968
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-10-03
Skarin: Allt annat än en torsk där nere är givetvis bonus, men när domarens beteende är mer än torskliknande i sig så går det inte ens att tro på mirakel.
Jag är upprörd. Milt uttryckt.