Man inledde ju bra men dom där två utvisningarna blev ju fallet. Jag tycker det är väldigt tufft att ge TIK två utvisningar samtidigt i den situationen.
Inlägg: 1181979
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-10-03
dr-nix: Det är bra att du tycker det. Att domare tar ut två st samtidigt händer knappt en gång i månaden. Och det var ju inga överfall direkt.