Skarin: Allt annat än en torsk där nere är givetvis bonus, men när domarens beteende är mer än torskliknande i sig så går det inte ens att tro på mirakel.
Inlägg: 1181974
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-10-03
Man inledde ju bra men dom där två utvisningarna blev ju fallet. Jag tycker det är väldigt tufft att ge TIK två utvisningar samtidigt i den situationen.
Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-10-03
Ambroo: Så är det ju. Men det där med bonus är historia nu.
Det är så härligt när domaren förstör vår fantastiska inledning.
Jag älskar NHL-domare och hatar svenska uppstoppade domherrar.
Det är så härligt när domaren förstör vår fantastiska inledning.
Jag älskar NHL-domare och hatar svenska uppstoppade domherrar.