Inlägg: 1182230
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-10-03
Rooster23: hade det bara varit en utvisning hade hv bara fått ett mål i pp istället för två. Hade vårat mål blivit godkänt så hade det alltså i slutet av matchen stått 3-4 till oss. (räknar bort målet i tom bur då man vid ledning vanligtvis inte tar ut målvakten:) ) sedan görs det ju mål av svensson i slutet också.
5-3 till oss om herr zebra och video-zebran dömt rättvist????
5-3 till oss om herr zebra och video-zebran dömt rättvist????
Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-10-03
Rooster23:
Men hallååååå... vad i hela friden är hedersamt med en förlust? Sen att de ändå krigade på är ju ok.. men du..? Hedersam förlust?
Men hallååååå... vad i hela friden är hedersamt med en förlust? Sen att de ändå krigade på är ju ok.. men du..? Hedersam förlust?
Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-10-03
Rooster23: "Modo är helt under isen. Bara att hoppas det håller i sig till efter Derbyt."
Det är lugnt, du behöver inte vara orolig.
Modo är helt under isen. Bara att hoppas det håller i sig till efter Derbyt.