Inlägg: 1182238
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-10-03
timråhjärta: Vi kommer att torska matcher. Bättre att torska HV borta än Rögle eller SSK hemma.
Men hallååååå... vad i hela friden är hedersamt med en förlust? Sen att de ändå krigade på är ju ok.. men du..? Hedersam förlust?