Inlägg: 1182248
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-10-03
timråhjärta: Hur kunde du tro det? HV, inte en förlust ännu. TIK, 1 poäng mot Brynäs med ett "nödrop" och 3 poäng mot SSK. Allt annat än förlust i dag hade varit en chock.
Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-10-03
timråhjärta: *håller med men kan samtidigt tycka att det finns lite brister i ditt resonemang*
Oavsett lag så måste du ju vinna matcher, hemma som borta! För att gå till slutspel och nå hela vägen så spelar det ingen större roll vilken motståndare du möter..
Trodde verkligen på vinst ikväll!