timråhjärta: Hur kunde du tro det? HV, inte en förlust ännu. TIK, 1 poäng mot Brynäs med ett "nödrop" och 3 poäng mot SSK. Allt annat än förlust i dag hade varit en chock.
Inlägg: 1182277
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-10-03
John K:
Alltså är oddsen för en förlust större nu då! Vi vann ju sista matchen, har en sakta med säkert stadigare trend.. vinsten hade kunnat komma idag. Med chips, dipp, TV´n på och en dator med roliga kommenatrer så känns allt möjligt.. särskilt som Timrå ganska resolut tog ledningen..
Alltså är oddsen för en förlust större nu då! Vi vann ju sista matchen, har en sakta med säkert stadigare trend.. vinsten hade kunnat komma idag. Med chips, dipp, TV´n på och en dator med roliga kommenatrer så känns allt möjligt.. särskilt som Timrå ganska resolut tog ledningen..
Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-10-03
John K: Jo så kan man ju se det...
Men sett till hur matchen såg ut och domarnivån finns det anledning att tycka att detta skulle blivit en seger...
Men sett till hur matchen såg ut och domarnivån finns det anledning att tycka att detta skulle blivit en seger...