timråhjärta: Vi kommer att torska matcher. Bättre att torska HV borta än Rögle eller SSK hemma.
Inlägg: 1182242
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-10-03
Olle:
Oavsett lag så måste du ju vinna matcher, hemma som borta! För att gå till slutspel och nå hela vägen så spelar det ingen större roll vilken motståndare du möter..
Trodde verkligen på vinst ikväll!
Oavsett lag så måste du ju vinna matcher, hemma som borta! För att gå till slutspel och nå hela vägen så spelar det ingen större roll vilken motståndare du möter..
Trodde verkligen på vinst ikväll!