Inlägg: 1183547
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Abron: Och ett bortdömt, fast det var nog faktiskt inte mål. Det såg verkligen skumt ut iaf. Svårt att avgöra.
Ska Modo lira så här på torsdag är det skärpning som gäller från Timrås sida.
Ska Modo lira så här på torsdag är det skärpning som gäller från Timrås sida.
MMmmm lite märkliga mål dock, 3 i PP å ett SH?