..så ser Modo riktigt starka ut ikväll. Tyvärr.
Inlägg: 1183525
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Kattgubben: Vad håller Skellefteå på med? Är nog det sämsta jag har sett...
Tycker inte alls att Modo gör nån bra match, blir ju bjuden på det mesta!
Men visst passar dom över ångestbollen till oss inför Torsdag om det håller..
Tycker inte alls att Modo gör nån bra match, blir ju bjuden på det mesta!
Men visst passar dom över ångestbollen till oss inför Torsdag om det håller..