Inlägg: 1183559
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Kattgubben: Tomas Surovy debuterar väl för SAIK ikväll. Och även om han bara tar plats i fjärdekedjan kanske övriga spelare tappar lite i attityd iom att han nog i mångas ögon anses vara en "stjärna" som förväntas dominera..?
Skellefteå verkar ha fått nån kolletiv kollaps. Ser väldigt tunt och klent ut överhuvudtaget. Mycket felbeslut osv.