Inlägg: 1183556
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Pär: Allt är ju relativt, och jämfört med Skellefteå idag ser ju givetvis Modo starka ut :)
Skellefteå verkar ha fått nån kolletiv kollaps. Ser väldigt tunt och klent ut överhuvudtaget. Mycket felbeslut osv.
Skellefteå verkar ha fått nån kolletiv kollaps. Ser väldigt tunt och klent ut överhuvudtaget. Mycket felbeslut osv.
Tycker inte alls att Modo gör nån bra match, blir ju bjuden på det mesta!
Men visst passar dom över ångestbollen till oss inför Torsdag om det håller..