Inlägg: 1184988
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Abron: I det långa loppet kanske pessimisterna har rätt men optimisterna har det roligare under resans gång.
En pessimist ser svårigheterna i varje möjlighet; en optimist ser möjligheten
i varje svårighet.