Abron: I det långa loppet kanske pessimisterna har rätt men optimisterna har det roligare under resans gång.
Inlägg: 1184991
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Nu efter en hel natts grubblande har jag kommit till insikt:
Att vara en Timråit o hålla på Timrå IK är en serie kriser avbrutna av korta perioder av självbedrägeri!
Det är inte sant att Timrås matcher är den ena förbaskade saken efter den andra. Det är samma förbaskade sak om och om igen.
Att vara en Timråit o hålla på Timrå IK är en serie kriser avbrutna av korta perioder av självbedrägeri!
Det är inte sant att Timrås matcher är den ena förbaskade saken efter den andra. Det är samma förbaskade sak om och om igen.