Inlägg: 1185414
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Linköping 2009-10-10
TIKbiff: Det är väl därför det är så ruggigt lite folk på matchen.
Bottenrekord ikväll.
Bottenrekord ikväll.
Det är kört redan från början,,,det är kuben som dömmer.
ingen idé att titta på matchen ens.