Inlägg: 1185420
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Linköping 2009-10-10
Hahl Bundy: Så går det när man beter sig som senast. Spelarna borde betala inkomstbortfallet!
Sv: Timrå IK - Linköping 2009-10-10
TJ har väl nån förklaring.
Min förklaring är det usla läget o de ruggigt djupa dalarna i spelet.
Min förklaring är det usla läget o de ruggigt djupa dalarna i spelet.
Bottenrekord ikväll.