Inlägg: 1185421
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Linköping 2009-10-10
Hahl Bundy: Nej nej...det är lågkonjukturen. Allt är lågkonjukturens fel. Och svininfluensan förstås....
Min förklaring är det usla läget o de ruggigt djupa dalarna i spelet.