Simmalugnt: ...vad tyst det blev... ...jag som tänkte poppa popcorn... :(
Inlägg: 1185939
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
pratarn:
Det är nog bara paus ska du se.
Jag räknar kallt med att nattens underhållning inte är över.
Det är nog bara paus ska du se.
Jag räknar kallt med att nattens underhållning inte är över.