Inlägg: 1185940
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Var det nån som såg vem det var som blev uppsnurrad o tunnlad av Dackell igår? "Gullmarsplan, nästa" som Arto sa.
Jo allas vår RJ :)
Vad glad jag är att han inte är kvar.
Hade RR2 sett det i Timrå så hade sprängt en ven.
Ja, inte EN ven utan flera :)
Jo allas vår RJ :)
Vad glad jag är att han inte är kvar.
Hade RR2 sett det i Timrå så hade sprängt en ven.
Ja, inte EN ven utan flera :)
Det är nog bara paus ska du se.
Jag räknar kallt med att nattens underhållning inte är över.