Inlägg: 1186006
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: Handen på hjärtat så var inte den där andra killen som spelat för Timrå som numer återfinns i Luleå så bra heller. Men det är säkert Challes och Linkans fel det också.
Jo allas vår RJ :)
Vad glad jag är att han inte är kvar.
Hade RR2 sett det i Timrå så hade sprängt en ven.
Ja, inte EN ven utan flera :)