Inlägg: 1187413
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
PEAP: ...och det är fan otroligt dåligt att inte ha det, dessutom Challes jävla uppgift att se till det, liknar förra året, kanonmatch sen nästa som om de inte ville spela hockey.
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
Så otroligt klantigt att sätta sig i den här situationen.. är man mentala masochister eller??
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
Jag vill återkomma till det jag skrev innan matchen: Jag var livrädd för snacket att "vi har aldrig förlorat mot Skellefteå." Aldrig bra för laddningen.
Och inte kan man skylla på någon domare, bara på sin egen brist på rätt fokus.