Så otroligt klantigt att sätta sig i den här situationen.. är man mentala masochister eller??
Inlägg: 1187420
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
Lindbäck har fan varit en jävla katastrof. Sjukt besviken på honom.
Jag vet inte hur många gånger jag har skrivit det: Skogs vill jag aldrig mer se i Timrå. Han är så fruktansvärt jävla kass!
Jag vet inte hur många gånger jag har skrivit det: Skogs vill jag aldrig mer se i Timrå. Han är så fruktansvärt jävla kass!