Harmlöst. Enkelt för Hadelöv. Vi gör aldrig mer än ett mål idag. Tippar 5-1.
Inlägg: 1187541
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
RocknRolf2: Utav många dåliga matcher denna säsong så är den här sämst.
På alla positioner. Skellefteå är också riktigt dåliga. Då förstår du hur illa ställt det är.
På alla positioner. Skellefteå är också riktigt dåliga. Då förstår du hur illa ställt det är.
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
Vi är för dåliga idag helt enkelt. Jag brukar aldrig ge upp men det ser hemskt ut.
Tekningar förlorar vi. Kamper. Spelar dåligt, långsamt. Gnäller. Hemskt. Skott utifrån som är enkla för Hadelöv. Vi gör SAIK bra.
Tekningar förlorar vi. Kamper. Spelar dåligt, långsamt. Gnäller. Hemskt. Skott utifrån som är enkla för Hadelöv. Vi gör SAIK bra.