Olle: ja 10 tvåor dvs 20min i boxplay, då är det svårt att vinna skottstatistiken det har du rätt i.
Inlägg: 1187550
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
RTS: Tja på tre pp i andra hade vi väl typ ett skott och det var Skogs patenterade "2 meter ovanför ribban"-skottet.