RTS: Tja på tre pp i andra hade vi väl typ ett skott och det var Skogs patenterade "2 meter ovanför ribban"-skottet.
Inlägg: 1187559
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
Olle: Nu kan det ju finnas en förklaring att Tik stressar lite väl i PP tack vare att man vill för mkt.
Nej denna match avgjordes efter 3min Tyvärr.
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
Olle: Men Skogs är ju bra framåt, bra fart på rören och många fina offensiva initiativ. Haha.
En av dem sämsta värvningarna någonsin och oerhört fegt och dumt av klubbledningen att inte göra sig av med killen.
En av dem sämsta värvningarna någonsin och oerhört fegt och dumt av klubbledningen att inte göra sig av med killen.