Inlägg: 1187568
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
RocknRolf2: Det går att raljera länge över Skogs men det mest tragiska tycker jag är hans timing...eller snarare hans totala avsaknad av timing. Det håller inte i Elitserien mot något lag.
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
Där i boxplay fick vi i alla fall se Axelssons patenterade vinkelskott, en sådär halvmeter utanför kryssribban. :-)
En av dem sämsta värvningarna någonsin och oerhört fegt och dumt av klubbledningen att inte göra sig av med killen.