RocknRolf2: Det går att raljera länge över Skogs men det mest tragiska tycker jag är hans timing...eller snarare hans totala avsaknad av timing. Det håller inte i Elitserien mot något lag.
Inlägg: 1187593
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
Olle: Håller med, Håller med även ang PP lite.
Men vi har inte spelat så dåligt som tabellen visar faktiskt.
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
Det är för övrig ganska kul att lyssna på kommentatorerna i pausen nu, dom har tydligen glömt att stänga av micen. Att dom var SAIK-supportrar visste man väl sedan innan, undra dock om dom hade använt så många okvädesord om dom visste att dom låg ute i etern.