Inlägg: 1187892
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
Hahl Bundy: Det var väl ganska intetsägande om inte annat. Klart han inte ångrar flytten när de vunnit.
"Han känner inte riktigt igen det lag som han spelade med i fjol.
– Det är ett helt annorlunda lag, de har förlorat så många spelare.
Och en sådan här kväll ångrar du inte flytten från Timrå?
– Nej, inte direkt, säger Tenkrat och ler brett ännu en gång."