Hahl Bundy: Det var väl ganska intetsägande om inte annat. Klart han inte ångrar flytten när de vunnit.
Inlägg: 1187897
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
JimmyH: Men om de förlorat hade han säkert sagt att han ångrar sig... ;)
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
JimmyH: Mycket möjligt.
Men det är knappt så jag känner igen hockeyn vi spelar.
Om det var spelarna han menade så OK, men jag tror han var artig där i såna fall.
Men det är knappt så jag känner igen hockeyn vi spelar.
Om det var spelarna han menade så OK, men jag tror han var artig där i såna fall.