T T: Hade vi ledat serien så kanske han hade sagt det. Man vet aldrig. ;)
Inlägg: 1187902
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
JimmyH: Jag tror att Månsson ångrar sig nu när Skellefteå vann...
4313 såg på. Det hjälper inte att vara topplag heller.
4313 såg på. Det hjälper inte att vara topplag heller.