JimmyH: Men om de förlorat hade han säkert sagt att han ångrar sig... ;)
Inlägg: 1187900
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
T T: Huvudsaken Bloggrin tycker att det var en bra insats, mot ett fantastiskt bra SAIK ;) Nu kan vi sova gott.
JimmyH: Vad tror du om Månsson? Tror du att TIK ser till att värva honom?
JimmyH: Vad tror du om Månsson? Tror du att TIK ser till att värva honom?
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
T T: Nu var det ju inte direkt det om att han ångrade sig eller inte som jag menade utan snarare att han inte kände igen laget.
Själv tolkar jag det efter denna förlust som att han inte kände igen spelet. Men så är jag lite less oxå.
Själv tolkar jag det efter denna förlust som att han inte kände igen spelet. Men så är jag lite less oxå.
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
T T: Hade vi ledat serien så kanske han hade sagt det. Man vet aldrig. ;)