Inlägg: 1187908
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
Skarin: Jag tycker det var skit, men det är ju min åsikt och det nöjer jag mig med att skriva här, utan önskan av att få kommentarer. Vi saknar det enkla, farten, kylan och aggressiviteten.
Men det vet du ju redan...
Men det vet du ju redan...
JimmyH: Vad tror du om Månsson? Tror du att TIK ser till att värva honom?