1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1188829

Sv: Timrå IK - Djurgården 2009-10-17
Johan J: Jo 10 år är kanske att ta i men vi skulle behöva talanger att bygga laget på. Det funkar inte att ta hit lirare som starkov, anger, lehtonen mfl som drar efter ett år. Det där med att avsluta sina karriärer i Timrå tror jag inte man ska hoppas på. Kolla på modin o z, de kommer inte avsluta i Timrå. Lindström, Mats Näslund mfl återvände inte till timrå efter sina utflykter.

Näslund o foppa kommer inte avsluta i modo etc.

Dessutom är det tyvärr även så att är få som återvänder om inte pengarna är de rätta. Vilket timrå inte besitter.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Djurgården 2009-10-17
Vårt "spel" trasas sönder till köttfärs just nu. Timeout nu och hitta på något nytt, det här rinner rakt ut i intet om det fortsätter så här.

Sv: Timrå IK - Djurgården 2009-10-17
Men ooooh vilket farligt avslut Karlsson! Fyfan vad menlöst.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.