Vårt "spel" trasas sönder till köttfärs just nu. Timeout nu och hitta på något nytt, det här rinner rakt ut i intet om det fortsätter så här.
Inlägg: 1188833
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Djurgården 2009-10-17
Äh, matchen känns körd. Timrå skapar inte ett skit.
Nu måste det hända nåt nästa vecka.
Nu måste det hända nåt nästa vecka.
Sv: Timrå IK - Djurgården 2009-10-17
Om timrå vinner det här är det jag som går till t banan i filsingar.