1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614861 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1189058

Sv: Timrå IK - Djurgården 2009-10-17
RocknRolf2: Ditt senaste inlägg har dessvärre alla möjligheter att bli den framtida realiteten. Alla som nu är ansvariga för resultaten kommer egentligen inte att i slutändan ta något ansvar, då de alla har något annat att falla tillbaka på. Till viss del är det givetvis så därför att elitidrotten fungerar så numera.

Men just därför känns det extra viktigt att de som verkligen bryr sig ställer kravet på att man agerar, då de tidigare nämnda ur rent egoistiskt syfte inte kommer att agera särskilt snabbt då de inte har något särskilt att förlora på att saker rullar på i samma spår för länge.

De som står där med notan i slutändan är precis som du säger fansen och de verkliga eldsjälarna i klubben. Därför är det även härifrån som kraven på förändring snarast bör höras (mer än på ett hockeyforum).

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Djurgården 2009-10-17
Raggaren Putte:

Man får det lag man förtjänar, visst är det lite och ingen klubbkänsla bland dagens lirare och tydligen prioriteras det inte så högt i klubben heller då man väljer bort lokalproducerade spelare mot andra utomsocknes pajasar.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer