Man får det lag man förtjänar, visst är det lite och ingen klubbkänsla bland dagens lirare och tydligen prioriteras det inte så högt i klubben heller då man väljer bort lokalproducerade spelare mot andra utomsocknes pajasar.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Man får det lag man förtjänar, visst är det lite och ingen klubbkänsla bland dagens lirare och tydligen prioriteras det inte så högt i klubben heller då man väljer bort lokalproducerade spelare mot andra utomsocknes pajasar.