...så är det AIK-LIF på Viasat Hockey nu. Hittills är det en riktigt bra match. Intensivt, aggressivt, kamp, vilja, raka linjer, elitserietempo, fysiskt och rejält spel.
Inlägg: 1189301
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Skarin: Låter precis som lag man vill TIK ska möta just nu om det vore kvalserie, inte.
Sv: Apropå nånting...
Hade man faktiskt brytt sig om Giffarna också så hade nog snaran varit upphängd och klar nu.