Inlägg: 1190493
Svarskommentarer
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-10-22
Jag ser många hockeymatcher av alla olika slag. Men när det kommer till mitt egna lag, som idag kallas för timjå (med all rätt) så blir allt grått och tråkigt. Det ser så segt ut och är så orejält att jag nästan blir mörkrädd.
Tjusig dundertavla av Anders iaf och mysig straffskytt.
Tittar vi på laguppställningarna inför matchen så borde timjå kunna ta en poäng.
Men då måste man börja spela.......ishockey.
Fina missar av Pärra också. Illa!!!!!
Det positiva är väl att Sonnie är med. Han är inne i skiten framför mål. Tacka honom för 1-1.
Nu måste vi börja spela ishockey, även om det kan vara kul med innebandy med låg fart ibland också.
Tjusig dundertavla av Anders iaf och mysig straffskytt.
Tittar vi på laguppställningarna inför matchen så borde timjå kunna ta en poäng.
Men då måste man börja spela.......ishockey.
Fina missar av Pärra också. Illa!!!!!
Det positiva är väl att Sonnie är med. Han är inne i skiten framför mål. Tacka honom för 1-1.
Nu måste vi börja spela ishockey, även om det kan vara kul med innebandy med låg fart ibland också.
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-10-22
Är det förresten bara jag som njuter av hela atmosfären i Luleå? Fans, Spelare och Ledare vrålar som om någon just sänkt skotern deras i ett träsk, varje gång en hemmaspelare ramlar. Om vi tar ledningen i andra lär dom börja skandera på den där sorgliga luuuuuleeeeååååå, luuuuleeeeeåååå!
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-10-22
Olle: Kolan inte känd som någon skridskoåkare. Han har sett ut att gå riktigt tugnt in inledningen av säsongen och undviker ju rent av närkamper.
Men sina 100 kg anser jag att han ska spela mer fysiskt - det vore konstigt om inte tränare och sportchef också tycker det.
Men sina 100 kg anser jag att han ska spela mer fysiskt - det vore konstigt om inte tränare och sportchef också tycker det.
*Lindbäcks utgångsläge bör vara båsöppnare.
*Kolan kliver av efter att ha blåst in i sargen, vilket renderade i ett livsfarligt läge för luleå, vilket föranleddes av att han blev uppåkt, omkörd och bortgjord när han skulle hem och hämta puck.
*Hynning skall inte lägga straffar.
*Bröderna abbot hittar varandra bakom ryggen, i sömnen. Dom blir livsfarliga.