1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614782 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1190511

Sv: Luleå - Timrå IK 2009-10-22
Jag ser många hockeymatcher av alla olika slag. Men när det kommer till mitt egna lag, som idag kallas för timjå (med all rätt) så blir allt grått och tråkigt. Det ser så segt ut och är så orejält att jag nästan blir mörkrädd.

Tjusig dundertavla av Anders iaf och mysig straffskytt.

Tittar vi på laguppställningarna inför matchen så borde timjå kunna ta en poäng.
Men då måste man börja spela.......ishockey.

Fina missar av Pärra också. Illa!!!!!

Det positiva är väl att Sonnie är med. Han är inne i skiten framför mål. Tacka honom för 1-1.

Nu måste vi börja spela ishockey, även om det kan vara kul med innebandy med låg fart ibland också.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.