Inlägg: 1191397
Svarskommentarer
Sv: Sparka Challe!!!
Knylan: Stockholmsstil fungerar fruktansvärt dåligt i Göteborg så där går de bort helt. Annars tycker jag Challe hanterar media bättre än tidigare, första året så skämdes jag faktiskt många gånger när han intervjuvades i periodpauserna, han kunde låta dryg och gav de mest mäskliga svar på ställda frågor.
Så får man inte uppträda om man ska vara en organisations ansikte utåt, men som sagt, i numera är han bättre. Möjligan kan man ha vissa åsikter om hans offentliga sågningar av enskilda spelare.
Så får man inte uppträda om man ska vara en organisations ansikte utåt, men som sagt, i numera är han bättre. Möjligan kan man ha vissa åsikter om hans offentliga sågningar av enskilda spelare.
Boork är en synnerligen platt expert. Det händer inte speciellt mycket.